Start in business
  • Consultanţă cu privire la modul de înfiinţare al firmei
  • Înfiinţarea firmei
  • Înregistrarea firmei în scopuri de TVA
  • Înregistrarea firmei pentru a putea angaja salariaţi
  • Consultanţă cu privire la modul optim de organizare al activităţii financiar contabile
  • Instruirea personalului cu privire la organizarea activităţii contabile primare
  • Recomandări privind programele de contabilitate necesare
Contabilitate de gestiune
  • Consultanţă privind organizarea contabilităţii de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare
  • Organizarea gestiunilor
  • Pregătirea personalului pentru operare în sisteme de gestiune, stocuri si vânzare
  • Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare
  • Asistenţă la operarea documentelor de gestiune, stocuri, vânzare
  • Pregătirea personalului pentru introducerea operațiunilor de casă și bancă
  • Verificarea corectitudinii şi legalităţii operaţiunilor zilnice de încasãri si plăți cu numerar
Consultanță financiară

Serviciile noastre de analiză financiară vă vor oferi o imagine fidelă a situaţiei economice a companiei dumneavoastră.


Analiza financiară fundamentează întreaga politică economico-financiară viitoare a întreprinderii si constituie o condiţie cheie pentru elaborarea şi aplicarea unor decizii raţionale.


Pe baza concluziilor formulate în urma analizei se vor stabili şi se vor lua măsuri ce vor permite îmbunătăţirea rezultatelor activităţii economico-financiare.

Contabilitate financiară si fiscală
  • Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare
  • Elaborarea balanţei de verificare lunară
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA şi cartea mare
  • Contabilitate de gestiune
  • Întocmirea bilanţului contabil
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind taxele şi impozitele
  • Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate de atestare fiscală
Audit

Control al corectitudinii și analiza performanțelor financiare pornind de la ceea ce reflectă conturile și sintezele contabile


  • Audit financiar
  • Audit intern
  • Audit de conformitate
  • Auditul performanței
Servicii de salarizare și resurse umane
  • Recrutare și selecție de personal în domeniul financiar – contabil
  • Încheierea contractelor de muncă/ actelor adiționale și înregistrarea acestora la ITM
  • Decizii privind desfacerea / suspendarea contractelor de muncă din diverse motive
  • Întocmirea, actualizarea și depunerea registrului de evidență al salariaților (Revisal) ori de câte ori este cazul
  • Eliberarea de adeverințe de orice tip pentru salariați
  • Training
  • Evaluare personal (personnel appraissal)